poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Przepraszam ;c + Redaktorki/Redaktorka

Przepraszam, ze tak dawno nie pisałam ;c
Postaram sie to naprawić i z tej okazji....
Nabory na redaktorkę !





Ponieważ piszę tego bloga to sami zdecydujecie ile chcecie aby było redaktorek ;)
Wystarczy napisać w komentarzu liczbę, jaką chcecie aby było redaktorek (od 1 do ilu chcecie  xd ).

Jak mniej więcej będzie wyglądało wybieranie redaktorki/redaktorek?:

Kiedy upłynie termin zgłaszania się, przeczytam wszystkie zgłoszenia i taką liczbę jaka wybraliście(a co jak będą różne liczby?Zaraz sie dowiecie co) zrobię ankiety z nazwami osób,które miały najbardziej ciekawe zgłoszenia i wy zagłosujecie na najlepsze :)

Różne cyfry...To nic takiego:

Tak samo jak z redaktorkami zrobie ankietę ;)


Regulamin :
1.Zgłoszenia muszą zawierać:
  - Coś o sobie (co chcesz i ile chcesz...byle by było) (OBOWIĄZKOWE)
  -Napisz co byś pisała  (OBOWIĄZKOWE)
*- Napisz co byś zmieniła,dodała w notkach bloga (Realizacja przez siebie...jakbys była wybbrana).Za taka informacje Twoje szanse staja sie większe. ( DODATKOWE)
+ Jeśli chcesz możesz napisać dodatkowe informacje. (NIEOBOWIAZKOWE)

2.Staraj sie pisać conajmniej dwa razy w tygodniu. To nie tak wiele...Bo rozumiem,że masz własnego bloga ;)

3.ZGŁOSZENIE ZAMIEŚĆ W KOMENTARZACH!

WYNIKI POD KONIEC KWIETNIA,POCZĄTEK,ŚRODEK MAJA!

To naprawdę nie tak duzo.
Oczewiscie nie musisz pisać tylko o modzie. Masz wolną rękę ;)

A wiec myślę,ze będzie chociaż 5 zgłoszeń...
Niespodziewam sie jakiegos cudu.
Bo ten blog nie jest popularny i macie swoje blogi, którymi ise zajmujecie....
Ale w największym razie jak już nikt sie nie zgłosi zostanę sama...


Emily Eva

4 komentarze:

  1. przykro mi, nie obserwuję za obserwowanie i dokładnie to samo mam napisane w panelu bocznym na moim blogu. jeśli podoba Ci się moja stronka, będzie mi bardzo miło jak ją zaobserwujesz. :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie rozumiem po co redaktorki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo nie zawsze mam czas na pisanie....
      zresztą co widać,ile dzieli ostatniego posta od tego co napisałam teraz

      Usuń
  3. Mógł bym zostać redaktorem, ale nie mogę rzucić swojego bloga, co wiąże się z utratą popularności i wgl

    OdpowiedzUsuń