środa, 22 lutego 2012

Sowy wychodzą z ukrycia

Hey czytelnicy bloga =)
Wbiliśmy 100 wyświetleń ;)
Ale komentarzy mniej ;(
Ale okey ...

Chyba zdążyliscie zauważyć nowy wygląd bloga.
Jest on teraz w barwach niebieskich,tak jak i kursor .
Tamten wygląd bloga przestał mi się juz podobać.


Na dzień dzisiejszy modne są sowy w róznym wydaniu:
kolczyki,łańcuszki,pierścionki,kolczyki, itp
Można je nawet spotkać na torebkach,portfelach....

W tej notce pokażę wam ...sowy :)

Naszyjniki:
 Piękna kolorowa sowa
 Z taką sową na pewno nigdzie ise nie spóxnimy
 Taka sowa zawsze pokarze nam czas
 Piękna niebieska sowa

Broszki :

 Kolczyki:

Czy macie jakaś swoja "sowę" ?

W jakiejś notce zobaczycie moją sowę :)

Do następnej :)


EDIT:Przepraszam,że tak haotycznie =( Szłam do kościoła,a notke pisałam w ostatniej chwili ...

5 komentarzy:

  1. mi sie juz te sowy znudzily ;d sa wszedzie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy wygląd super!!! Ja tam uwielbiam sowy. Mam dwie :) I chciałabym jeszcze kolczyki, ale zobaczy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam dwie, jedną z nich jest ta pierwsza z tej notki :)

      Usuń