niedziela, 12 lutego 2012

Walentynkowa moda

Hey ;]
Dzisiaj pokażę wam co można na siebie włożyćna Waentynki :)
Miłej lektury xd






 Idealne Tshirty na walentynki . Serca i napisy "Love " ^^ Do tych Tshirtów jakieś spodnie albo spódnica , naszyjnik , kolczyki , buty i idealny strój gotowy . Pochodzenie produktów Top Secret .
 Oznaka tego , ze walenynkowe kreacje nie zawsze są czerwone :) Pochodzenie Top Secret
Luźna sukienka , co ? Tak tylko możecie myśleć . Zlatywać w dół :)

Ta dam .
Widzicie ? Taka sama tylko czarna . Widać poprawę....? o.O Dobra...możem ieliście rację,jest troszeczkę luźna. A zresztą co tam ....może ta modelka jest za chuda na tą sukienkę xd Żarcik
Na was to będzie (pewnie ) o wieeele lepiej wygladało .Pochodzenie H&M . Pewnie myśleliście,że Top Secret xd


Co wam sie najbardziej podoba ?

Emily Eva

4 komentarze:

  1. T-shirty świetne! :)

    Zapraszam do mnie
    http://fashion-whoknow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieska sukienka- idealna!

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnie sukienka idealna na każdą okazję <3


    zapraszam do mnie, u mnie inspiracje ;)
    mankovskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza sukienka śliczna ta niebieska!:) jasne że możemy, ja już dodałam do obserwowanych pzdr;) www.my-blue-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń