piątek, 17 lutego 2012

Zimowa uroda :)

Hey ;]
Dawno nie pisałam ,wiem xd
Ale nie miałam o czym ...
Jakbyście mogli to podsuńcie mi jakieś pomysły ;)
Każdy pomysł opublikuje i napisze czyj był to pomysł.
A teraz przechodząc to głównego tematu,to teraz pierwszy post na tym blogu o urodzie .

Pomadki :
 Tych używa moja koleżanka . Mówi,że są świetne ....
 Oczywiście Nivea . Polecam :)
 Tych też używam . Są równie świetne jak te z Nivea

Balsamy ,kremy:
 Polecam z "Avon" . Są świetne i mają naprawdę ładny zapach,w ich przypadku jabłkowy .
Ten także jest świetny . Chyba wiśniowy ...

Myślę,że notka się podobała .
I jeszcze raz mówię ...
piszcie w komentarzu jakieś pomysły na notki...jeśli tylko chcecie .
Wszystkie pomysły na notki będą umieszczone na blogu .

Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Fajna notka :)
    Czekam na następną!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe:) może tak byś napisała coś o żelach do mycia twarzy i peelingach?:) bardzo bym była ciekawa jakieś sprawdzone kosmetyki, bo jestem na etapie poszukiwania pozdrawiam www.my-blue-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moje ulubione - Nivea :))
    te balsamy z Avonu pięknie pachną, mam fiołek & liczi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem uzalezniona od pomadek nivea i carmexu :D
    obserwuujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również polecam balsamy z Avonu, a pomadki to chyba glownie z Nivei :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) poobserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna notka, ja także jestm uzależniona od tego typu pomadek .
    Obserwuje i licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaa te pomadki "buzi" moja młodość :d

    OdpowiedzUsuń