czwartek, 9 lutego 2012

Stylizacje na gwiazdę .

Od dziś będę pisać tego bloga .
Przygotowałam dla was , kilka kreacji . Dzięki,którym możemy chociaż trochę wyglądać jak gwiazda . Nie wszystko jest takie same ale podobne .  Pokazuje wam tylko przykłady , a wy sami możecie się tym bawić naprawdę długo .
Natalia Kukulska . Myślę,że podoba się wam ta kreacja . Oczewiście zanim kupicie mozecie poszukać w innych sklepach,podobnych rzeczy,ale tańszych . Nie chciałam wam pokazywać samych H&M dlatego udało mi sie znaleźć jakieś buty z szopcika . Zreszta takei rejstopy można kupić zwykłe , wychodzi wtedy o wiele taniej .
Miranda Cosgrove . Razem za taki komplet nie wychodzi za wiele , ale zawsze spodnie H&M można zastąpic czymś tańszym , chociaż nie są one takie drogie . Co do biżuteri i branzoletki mozecie sie bawic ile chcecie .
 Turaj już Ewa Farna . Kurteczke (płaszczyk ) i  naszyjnik sami juzsobie wybierzcie . Pasek jak wam pasuje zmienicie na czarny . Czapka w promocji więc jeśli chcecie z ja kupic to najlepiej teraz , potem kosztuje 32 zł i coś...o ile sie nie mylę .

Jeśli macie podobne rzeczy , to można zabrać sieza kreacje - a takich jak się nie ma to dokupić :)
Która stylizacja najbardziej ci sie podoba ?
Możecie pisać kogo stylizacje mam jeszcze zrobic . Przyjmę każdą propozycję .
Następna notka będzie o ....
zobaczy się .
Jak na razie nie mam zadnych pomysłów

Trzymajcie isę
Wasza
Emily Eva

2 komentarze:

  1. Dzięki za komentarz:P Twój blog też jest super. Będe tu często wpadać :) Najlepsza stylizacja, hmmm chyba Natalia, ale każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no :)
      Tamtym nie mogłam znaleźć ciuchów ;(
      A znasz jakies internetowe sklepy ?

      Usuń